försovning

Försov mig rätt rejält idag.. började halv 10 men kom vid 12 tiden. Aja jag kom iallafall? Hade lunch så jag käkade två knäckebröd och snackade lite med Janise sen kollade vi på nån film för att hemkunskapen var inställd som vanligt och sen hade vi matte. Är iallafall hemma nu, så skönt för jag är fortfarande trött. Somnade rätt sent igår eftersom jag pratade i tele och blev skrämd.. Haha.


Munkis i dunno
Rosa brottarlinne på gina tricot
och Baggyjeans från bikbok


Nu ska jag antingen vila ett tag eller försöka hålla mig vaken och kolla på nån bra film
så jag inte blir uttråkad och somnar. Svårt val de dära ;)
Hörs senare
päääyz and lööööööw / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: veronica dudas

Svar : Hejhej, ja det är max 26 år som är satt. Har man modellerfarenhet gäller ingen ålder uppåt!

2009-03-23 @ 16:16:27
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det kanske du som vann min tävling? gå in och titta :)

2009-03-23 @ 16:51:28
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se