drabbad unge

Nånting äre jag åkt på iallafall. Kan inte ens åka till Lawin idag när det är ett år och fyra månader..
Legat i sängen och kollat på tv bara och sp*tt typ tre ggr..


ser otroligt drabbad ut haha, men tårarna har runnit och satte på mig mascara innan
jag skulle till skolan. Helt utkletad under ögonen sen är det ett streck ner mot munnen
fast man ser inte det på bilden ;)


Det här var i helgen tror jag, fan vad äcklig Sascha såg ut ;)

Aja nu ska jag kolla vidare på filmen och försöka svälja ÄNNU en värktablett..
peace and love / MiiQa


plusikassan.se
Tjäna pengar på det du gör på internet, enkelt och snabbt!
Tryck bara på ' ikonen ' :)

Kommentarer
Postat av: Laila

Godmorgon! vad händer idag? =)

2009-03-24 @ 11:18:33
URL: http://lailasson.blogg.se/
Postat av: Olessia

krya på dig

2009-03-24 @ 11:20:57
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se