Äntligen inkopplad!

Äntligen.. Min old dator är inkopplad och det känns mycket mycket bättre.. Har fixat med alla jävla sladdar också så jag slipper allt det dära trasslet så orkar inte ladda in alla bilder nu hehe.
Börjar tröttna på min design, kanske skulle ha den ljusare eller så, fast bilderna passade rätt bra där uppe, men kanske ska byta nån eller lägga till nån? Ingen aning hur jag vill ha det, vet hursomhelst ändå inte hur man fixar designen på bloggar, HTMLkoder och man kan väl inte direkt designa på Paint? ..


Dum som jag är kollar jag igenom sommar bilderna och längtar bara ännu mer..
Okej att jag är blond och att det ser ut som jag har otroligt lång panna och ser barnslig ut..
Men nu till frågan.
Kommer det ens någon sommar 2009? Blä på vädret, man tröttnar efter några månader..
Nu ska jag leta efter nån bra film att ladda ner ( äntligen! )

Peyyyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

supersöt! :)

2009-03-12 @ 22:00:59
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Maliin

vill oxå ändra min design men ja fattar typ inget x)

2009-03-12 @ 22:05:59
URL: http://mmaliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se