gamla bilder från olika årstider

Sitter hos Elin nu, vi har grillat, åkt moppe och köpt godis, druckit xider, badat i poolen, stekt i solen med en cigg.
SOMMMMMMMMMMMMMAR!
Sitter i hennes stuga nu, dom har en stor villa sen en liten stuga här har hon sitt rum,
hittade gamla bilder hehe
I halmstad

På båten från danmark

Halmstad, i grötvik

I jordbro, mikis söta kattunge

Lillrudan, grillkvällen med brudarna. Jag gör nåt sexi med näsan..

Midsommar förra året, blondie times

AHAHHA ta mig INTE seriöst..

VP.. i min gamla lägenhet hahah

Haha viktor, jag elin och alex. Nån aik match för ett tag sen

Jag och Shira haha, jag var korthårig där

EMOLICIOUUUUUS ! DRiiiv

I början på förra sommaren, blondie and blekie times..

På en till AIK match

Fanns många fler haha, men nu när jag ser dom här bilderna inser jag att jag har haft mina roligaste stunder med Elin, alla matcher, garv, bad, Paris, halmstad, danmark.. Ja typ allt :)
Nu ska jag ta en cigg o en till cider, lägger in alla mina bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se