Dig it N' Diz it

Nu ska jag köra min egen ' inne & ute lista '

Fjortisfrisyrer. Seriöst? Antingen taggigt hår som når upp till månen och står åt alla håll och är sönderblonderat.
Det är inte ett dugg snyggt? Inte heller när det är slickat med 1 ton wax och ligger mot kinderna. Klipp er -.-


Översminkat. Har varit ute hur länge som helst men vissa har fortfarande inte fattat.
Tre ögonfransar som är mest som klumpar och vit/rosa läppar = FULT!!


Bloggar som i VARJE inlägg säger ' I know you love me ' HAHAHA hallå,
nej vi älskar er inte.. Vi älskar att garva åt era inlägg get it? Skriv isf att vi älskar att garva åt era inlägg..



Hål i tungan, hehe yes.. Det är assnyggt och har velat ha det i typ två år innan jag äntligen
tog den nu i vintras eller vad det var :)


Gamla låtar. Älska det! Det väcker så jävla många minnen från när man var yngre

Nagellack, ljust, färgat, allt! Jag älskar ljusrosa och skrikrosa. Ljusrosa är mer diskret och somrigt
medans skrikrosa ger mycket färg och uppmärksamhet ;)
Alla har råd med ett nagellack oxå. Depend's nagellack kostar typ 25 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se