Softish day

Tjaaba, är hemma. Fick typ ångest i handen av alla människor och jag hostade som en idiot och fick snea blickar, nice nice.. Haha.. Men rebecca köpte iallafall ett par jeans, dom va skitsnygga :) Och slingor och en cola hehe..
Jag köpte nada de nada, har inga pengar.. Like usual. Men ska snart få iaf halva barnbidraget så de känns helt okej iallafall :) Behöver några baslinnen och ett par örhängen & glansspray till håret höhö :)


Min tungpiercing, såå nice bild haha.. O min platta calzone som jag åt igår

Leker sexig på tåget

Rebecca hade bruna linser idag, det tog ett tag för mig att se det.. Men visst var det snyggt :)

& mina cats, dom har fått nån typ stol o leka med med ett hål i.. Bilderna är klickbara


Aya iaf hemma nu

Kommentarer
Postat av: Reebuc

Sötaste bebisarna!

2009-06-18 @ 17:21:48
URL: http://onlygodcanjudgeuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se