Schteeekare

Tjaa, hann inte skriva nånting imorse för d blev stress stress people..
Iallafall, fett skön dag har bara stekt på årsta havsbad o blivit brownie, men min lillebror ( som jag TROR är adopterad från afrika ) Har blivit dubbelt så brunare än mig fastän jag har solat mer :) Cp unge.. Han blir typ svart på ryggen på somrarna fattar nada. Tycker fett synd om Madde oxå.. Hon hade mjukisbyxor, strumpor, kofta, skinnjacka.. Sjuk människa dendära haha!

Men lite färg fick jag iaf, har tagit me mobilkameran för hade inte med mig min kamera idag till the beach.
Man ser lite bättre IRL.


Jag är osminkad hehe, ser trött ut..

Men nu ska vi käka, vi ska fira min daddy lite för han har hållt sig i två weeks =)
Så d efterätt me jordgubbar o grejer. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hållt vad? :)

du är asfin

2009-06-26 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se