Mitt internet är cp

Hej, och förlåt. Mitt internet knasar som fan och jag vet inte vad som har hänt med det. Hatar comhem ibland :(
Vad gjorde jag igår då.. Var på coca cola med Lawins klass och min lilla klass tillsammans, vårat lag vann på de där coca cola spelen för vi delade upp oss i olika lag. Det var jag, Ekrem, Mohamed, Ekroth, Felix och Stefan, vi fick medalj haha.. Vi tog bussen hem sen oxå med vedat o rydde sen..
Rebecka kom hem till mig sen efter skolan, fixade hennes hår, sminkade henne osv osv. Älskar att göra sånt haha.. =)
Såg typ.. sur ut?

Ful bild, men man måste bjuda lite på sig själv..


Aa juste, mammas tårta från Lawin oxå hahaha.
Grattis Ylva 20+20 år  ,  klockrent ju ;)

Idag blir det kanske bio, med min kära vän husse. Den där nya 3D filmen. Men vädret är rätt kasst så vi får väl se..
Peace and love / MiiiiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se