Mina kattisar

Min skoldag : Idrott, musik inställd, matte inställt, lunch , Frank kom och sa att vi fick gå hem..
Sjukt jävla onödigt!

Jaja nu är Rebecka här och leker med kattungarna hehe, som vanligt.
Dom är så söta nu, dom tar sats och springer runt, leker med skorna, hoppar, jamar ( försöker iaf )
Och ja.. Är så jävla GULLIGA!!
Synd för er som missar att se dom, dom är överdrivet söta, älskar ögonen, alla har likadana. Ljusblåa, till och med den svarta har det och det ser helt perfa ut!

Twix och jag ( han heter egentligen snickers men Twix är gulligare.. hehe )

Lakrits, man ser inte så mycket hehe..

Jag och Curry, gulligt namn va? Jag kom på det.. Såklart ;)

Nu ska jag fixa lite andra grejer, förresten! Skit fint väder idag, naat..
Peace / MiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men guuud så sööt! =)

2009-06-04 @ 17:22:19
URL: http://emmananting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se