kommer sakna ribbyskolan

Jag har haft sommarlov i 2 dagar och har redan ångest.
Ångest för att jag inte kommer komma tillbaka till min säkra klass igen, ribbyskolan.
Jag har alltid längtat därifrån, från jobbiga och jävliga Frank.
Men faktiskt, det är ingen lärare på gymnasiet som kommer att skälla på mig och bry sig ifall jag inte kommer,
det som Frank gjorde.. Asså jag har fortfarande inte fattat riktigt att jag inte kommer tillbaka till min klass :S
Min kära klass som jag har gått i 2 år nu. Och 2 år i en annan klass fast fortfarande Ribbyskolan.
Shiit, ångest!

Vet att han är jätteful.. Haha men fan, kommer sakna han!
( Trodde aldrig att jag skulle säga det.. )

Dags för dusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se