Jävla nelly.com

Är så trött alltså..
* Postat den: 2009-06-03 11:12:47 * Postat av: Marta [Nelly.com] * Rubrik: RE: Det funkar ju inte!
Hej, Tyvärr har vi varken kunnat skicka klänningen eller skorna pga att varan var slutsåld hos oss när din retur har kommit in. Om du återkommer med clearing- och kontonummer så återbetalar vi pengarna till ditt konto. Vi beklagar det inträffade!

Eh. Jaha? Var det därför det stog att det var inne på lager?! Pengarna ska tillbaka DIREKT annars har jag ingen klänning och det är fullt slösade pengar, jävla skit oxå! Ännu mer att tänka på -.- !!

Iallafall, pappa är här och har inte träffat han på ett tag, berättade att han var orolig över mig inatt,
yeah right.


Mitt öga ser fortfarande fläckigt ut, blää..

Men vi hörs sen, snart är maten klar och även om jag mår illa som en gris så ska jag försöka trycka i mig maten.
Peace and love / MiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se