I love the poool.. And the sun

Hej är hemma nu! Har stekt hela dagen på terassen hemma hos Elin & badat som ett cp.
Dränkte syrran lite oxå hehe.. ;)
Sen åkte vi hem, jag o min lillebror fick sitta i bakluckan som två importer hahaha o gömma oss när polisen kom. Höll på att bryta nacken -.- . Sen så åkte ja o elin till sjön med hennes moppe men den startade inte när vi skulle hem sen så vi kämpade genom skogen med hennes fettomoppe o d va bombat me myggor, sen kom två hundar, en va en rottweiler o sen skällde sönder sig på oss så vi blev asrädda hahaha men sen kom ägaren iallafall ..

Har bombat me kort men ska lägga in alla sen, för ska till rudan nu med madde o elin.


Jag som hoppar.. Haha faail
.
Helt dränkt jag är hehe..

Ja & min lillebror hoppade litegranna sådära..

Hahaha hoppade på kvällen oxå..

Syster och jag hehe..

Steeeeeeeeekte i solen today!

På moppen hehehe..

HAHAHA strike a pööööse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se