Hos rebec nu

Tjaa, sitter hos Rebec nu, vi beställde mat från oden men min calzone var helt platt.. På riktigt tog till & me bild på det hahaha men kan inte sätta in mitt minneskort i den här bärbara datorn.. Toooo bad, men lägger ändå in lite bilder från igår natt, för ja vet några bilder ja kan lägga in nu :) Assiya kom nyss o skulle beställa kebab så vi gick ut & väntade med henne vid poolerna o så va nattis, ebru , melina ,umran. Fast chilla ba där ett tag & tog en cigg ( ja vet, håller på att sluta hehehe men plåstret funkar inte.. De gör bara så min arm e typ död )

Knaaspic.. Men orkar inte bry mig =)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt dött hahaha.. De va skönt & gå där.. Tänk om d va så när man skulle shoppa, nice nice men.. Never gonna happpeeeeeeeeend =)
Ska taggish nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se