Henke Larssons lillebror död

Tjaa, är helt död. Somnade halv fem igår och är astrött.
Madde jag och Viktor satt och kolla på en skräckfilm o drack cola o åt chips hehe..
Men det var skönt. Känns som om jag har blivit mycket lugnare på senaste tiden och det är hur nice som helst. Både Elin och Madde har bra inflytande på mig så det är bra, dom har fått mig att börja skratta igen, så som ingen annan får mig att skratta haha..

Snackade med Bengan igår oxå i typ en timme, mammas kompis alltså.
Berättade att jag vill jobba inom måleri, musik eller smink och sånt. Men får se..

Förresten, har hört att Henke Larssons lillebror dog igår, han fick beskedet efter matchen.
Fan vilken dag va? Först förlora matchen på nationaldagen och sedan veta att ens lillebror har dött.
Fyfan!

Läs allting här.

Dags att göra nåt annat..  Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se