Fick för ont

God morgon, blev ingen bio. Behövde verkligen sova ut.. Men jag hade tänkt att gå, men kollade på klockan och då var den 10.10. Precis det tåget vi skulle ha tagit.. Jag sprang runt i lägenheten och skrek FUCK FUCK FUUUUCK!
Men sen fick jag så ont i njurarna.. Kanske meningen att ja skulle va hemma iallafall då..

Har målat naglarna! Faktiskt blev det helt perfekt hehe! :) För första gången då ..

Men nu ska jag göra lite annat, typ käka och knapra mina tabletter blandat med citronvatten, nice..

Peace and love / MiiiiiiQa

Förresten! Kan nån fixa min fucked up design?

Kommentarer
Postat av: Reebuc & Icya

Sv: Haha det är min & Rebeccas & jaa d klart vi kommer ;)

2009-06-05 @ 11:44:41
URL: http://onlygodcanjudgeuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se