Dig it N' Diz it


Är inne på playahead ibland, kollar på bilder och ser tjejer som sitter och håller för sitt ansikte
eller bara tar kort på sitt hår. Kommentarer som ' Ååh gud vad söt du är ' ' Sexig '
Haha va? Nej nej, man ser inte ens människan.


Wannabes. USCH skjut mig! Blä hatar wannabe's som leker nån annan än dom egentligen är.
Var dig själv bara, orka leka någon annan?


Bloggbråk. HAHA det kan inte bara vara jag som är trött på tex Dessie och Paow's bråk
24a/7? Uttjatat. Man vet att dom blir vänner till slut så man skrattar bara åt det.




För mig är det här spikat sommarens låt. Petter, king of swedish hiphop!


Sol och bad, fast egentligen vem diggar inte de? Gå upp tidigt, sola och bada.
Gå hem, äta, dra till ett bad på kvällen och bada där med massa vänner, L 2 the OVE!


Michael Jackson såklart. Legenden som lever vidare i våra hjärtan!
( går inte att lägga in låten men tryck på DEN HÄR länken så kommer du till en av hans bästa låtar )



Nu ska jag till daddi, KANSKE uppdaterar imorgon men troligen inte. Ska till Nicksta rätt tidigt
och sola o bada, dock försiktigt med solningen eftersom jag är burned hehe..
Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se