crazy night

Blev knas igår.. Hehe minst sagt.
Jag och Rebecca åkte till stan och luffade runt, fota runt lite sådära.. Sen träffa Rebecca Amir som va lite gone. Vi väntade på bussen och jag frågade assnällt ifall jag kunde få åka hem med den och betala med pengar men nej det fick jag inte.. Vi fick vänta en timme till och medans gick jag till 7en & köpte macka o läsk, och nästa buss som kom ville inte heller släppa på mig för att ja hade en fejkbiljett då började jag grina HAHAHAHA
Men då fick jag komma på iallafall ;) .. Sen av den där mackan + min åksjuka + att busschauffören körde som en iddi så spydde jag på vhstation. Hade inte druckit eller nåt handen på hjärtat, men jag spydde innan vi åkte oxå för ja käka nikotintuggummin men det smakar ju fan HELL. Asstarka.
Så vi kom hem vid typ halv sex eller nåt, somnade typ direkt efter jag tog en dusch först.. :)
På kungsan

*blinkblink*

Leker lite halvsöt sådära..

Höhöhöh tjaaaa...

Love you honeyyyy

Vene vad jag gör..

Rebec leker kung.. =)

Sover på bussen, hahaha

Nyduschad & dags for some sleep :)

Mer bilder senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se