Älvsjö

Godmorgon! Blev inget Akalla igår för Amina blev fett sjuk haha, men vi åkte till älvsjö badet iaf, mötte amina's kompisar där vid busshållplatsen & åkte dit tsm. Träffade Ali, Bandali, Borak, & två till kmr inte ihåg deras namn haha.. Men d va kul att jag kände några där iallafall. Sen badade jag i poolen...  Assiya tvingade mig och bada.. O sen tänkte hennes kusin kasta en rutten banan på mig för jag inte dök under med huvudet.. CuzPower? HAha

Stationen

Aminaaaaa

Assiya på älvsjöstatiooon

På älvsjöbadet, HHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖH

Aya nu har ja bråttom.. Ska till Mariefred i några dagar nu & ja madde o elin ska ha en egen lägenhet så de ska bli softish! :) KANSKE kan skriva om d finns internet.. Men kmr bomba me bilder!

Kommentarer
Postat av: emso

galet najs blogg tjejen,

har elin blogg ? <3

2009-06-29 @ 01:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se