17 again

Godmorgon! Jack kom ju hit igår och hade handlat energidricka till mig sen kollade vi på Friday och jag tog en dusch och var hemma hos Lawin vid typ kvart över elva på kvällen, sov över där :)
Vi vaknade typ 20 över tio imorse för vi ska på bio, vi ska se 17 again och han såg den igår haha men han tyckte den var så bra.. Så vi tog moppen hit och här är jag! Och Lawin, fast han har somnat in lite..

Fick typ 200 kronor av mamma nu oxå, egentligen skulle jag ha 500 men dom tog hon till resturangen istället, haha schysst ;) Nää men nu måste jag börja väcka Lawin, såhär ser jag ut idag förresten


Sätt på en liten svart axelväska och en skinnjacka ( tänk om det blir kallt? )
Måste dra mig nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: korvdalen.blogg.se

bra blogg love it! läs våran också

2009-06-22 @ 12:57:43
URL: http://korvdalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se