Hemma från mariefred nu! Bildextra..

Tjaaaaaaa =) Ser att jag har förlorat läsare haha men skitsamma!
Jag har haft så jäääävla soft uppe i Mariefred, haft galet tur med vädret helt soligt och så har vi badat och nördat oss, druckit cider på balkongen, chillat me filmer.. Ja typ galet chill iaf..
Har typ 1000 bilder eller nåt haha.. Men lägger in några nu och några till eftersom.


Isak, kämpade med han o vagnen hela resan dit och tbx idag..
Juste de tog typ fem timmar dit för tåget va fullt, sen va tågbanan sönder,
ersättningsbussen blev överfull och våran väska kom bort! Jag blev crazy asså
men de va några som hade tagit den till eskilstuna.. Idioter.


Elin & Madde i sängen, sovande..

Fick ha på mig Aurors kläder första dagen haha..

Assuddig bild, men fem kattungar fanns där oxå haha..

ja & Isak med tröjan på huvudet, nunna :;) haha

Jag & sammie i åland tror jag, var liten då :)

Timmy tror jag, pappa och jag i min tattarklänning.. Pappa va inte normal då..

Min storebror till höger, :)

Min mamma när hon var ung, HAHA :)

Nån till vänster, annica och sen lilla jag, bebis haha

Jag i en ful mössa, och Annica =)

Jag kramar min lillebror, och alex till höger hehe

Mamma o pappa på bröllopet, min storebror längst ner o jag i magen höhö..

Min storebror, mamma jag och pappa :)!

Min mamma ser ut som en polack jag vet.. Haha men ja & mama iaf !

Hittade fett coola skor.. Haha men köpte dom inte

Ja & Madde i bilen haha

I min bil asså..

Kommer mer bilder sen! Ska bara packa upp lite nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se