Rebec här..

Baby I hope you wont kill me when you see this.. haha.
Ville bara berätta att jag saknar dig/oss..
Satt och kollade på massa gamla bilder på oss 2,
sjuka minnen asså.. Kollade på videos när vi sjöng hos dig haha remember?
 jag hade tagit bort min Tställning och hade skitvita tänder o du va så avis,
Sen när vi va hos mamma siist, bilderna i snön och badet haha.
Jag älskar dig skit mycket Micha,
sedan vårt grova bråk sist soo have things change,
men vad ska man göra? ..
Men du måste komma ihåg, att no matter what så älskar jag dig.

/ Rebecca







- Memories Never Die -


Kommentarer
Postat av: Nadja

Du har en superfin blogg! =)

2009-07-08 @ 10:43:44
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se