Min stackars hårbotten..

Fyfan vad jag har ont i min hårbotten!
Jag fattar inte om jag har gjort nåt fel eller nåt
men clipsen fastnar lixom inte i håret.. Jaja nånting har jag
ju gjort iallafall.. Nu ska jag käka nånting eftersom min klubba
var min frukost haha ;D Ska kolla på film också, ikväll kommer Elin
och Madde, det bär ju av till Skara imorgon även fast det ska va
äckligt fult väder :) ..


Cäpä ungen fick testa håret, haha vi ska tona hennes underhår
brunt, det kommer nog bli jättefint :) Fast hon envisas att FÄRGA
utan inte TONA.. Men tona får det bli, herregud hon är 6 år ;)



Kommentarer
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Haha visst:)

Jag kan göra en design till dig!!:D

Jaaa vad kul att du har en xD

Skicka gärna bilder, vilken färg du vill ha med och hur du vill att den ska se ut i ett mejl; [email protected]

Kraam

2009-07-28 @ 17:33:00
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: Jennica Björk

Har frågestund på bloggen! Släng gärna in en fråga, skulle vara roligt!

2009-07-29 @ 06:12:51
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se