Lite shöööpping

Jag har nog, faktiskt, den trögaste killen i världen.
Han är otroligt trög ( förlåt Lawin ) men that's the truth..


Aya över till nåt annat hehe.. Handlade lite grejer i mariefred oxå..


Egentligen tre nagellack. Men ett nagellack kostade 15 kr så det var asbilligt där..

Glömde den här färgen, men Annica kommer på lördag med det.

Ett bling skärp för 25 kr, hehehe keep it cheap..

En vanlig långärmad tröja, sitter rätt löst då det är medium. 99 kronor :)

Kalsonger till Lawin, äkta faktiskt. 399 kr ( HEHEHE )

Sen köpte jag en borste till ögonskuggan, men den glömde jag där oxå.. 25 kr!
http://www.kicks.se/upload/Produktbilder/Makeup/Applikatorer/%C3%B6gonskuggsborste_stor103.jpg
Om ni åker till mariefred nångång, besök hedlandet tror jag det heter.
Är inte världens snyggaste grejer men märkesparfymer billigt, fina tröjor, billigt smink/nagellack.
Finns fina bikinisar för 25 kr per del oxå. Köpte inte det tyvärr, glömde bort hehe.. Hade typ ca
200 att handla för oxå borsett från kallingarna.. Köpte tre böcker oxå, typ två st för 30 eller nåt sånt,
och en för 15 eller vad fan det var..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se