Lite flipp..

Tja, har egentligen ingen lust att skriva
eftersom ja flippade ut rätt rejält igår, ber om ursäkt
till alla för det. Många blandade känslor + dricka är ingen bra
kombo asså. Men gjort är gjort finns inte så mycket att göra.

Igår kom Ekrem, sen Madde. Vi drack typ lite vin och kollade på film bara.
Sen gick vi vidare till Jannica's 18 års fest och orre och dom kom.
Och Elias och Alex.

Aja, linne från JC från förra sommaren typ, och kjol gina.


I partytältet

Sen kom det folk hit hem till mig och ja, jag somnade typ haha.. Men Elias
och Alex tog typ hand om det :)
Jag och Ekrem, här ser man mitt nya hår också -.- katastrof plus
att jag ser ut som e fläskboll hahahahah men skitsamma..

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se