Let's seeee..

Tja, jag somnade ett snabbt tag men har varit vaken nu iallafall ett par timmar,
inte bra men det är inte mitt fel.
Det har hänt en massa problem här hemma och jag har funderat
på en grej riktigt stort, tyvärr om jag gör det här så kommer jag förlora lite grejer
från mitt rum tydligen, eftersom det är inte jag som betalat för dom.
Men jaja, snackar senare om det ens blir nånting för nu börjar jag bli
riktigt jävla trött på det här.. Ska kolla på film nu och sen sova, ska vara barnvakt
imorgon till jesper och victor med Madde, skriver antagligen innan!


HAha hittade en bild från förra sommaren,
två sexiga finnar mitt mellan ögonbrynen,
ser ut som jag kommer från indien med två olika
sorters ' kast ' Och så ser jag ' jätteglad ' ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se