Kissie är värdelös :)

HAHAHA herregud. Om man läser Kissies blogg så vill man bara
ge henne en riktig käftsmäll. Kolla vad hon skriver om Kenza?


2. Alkohlist/mytoman-Kenza
Ja namnet säger väll allt..
Många tror att mytta hör till i bloggvärlden, det är ingenting nytt!
 Men se och lär, jag har aldrig behövt göra det! ;)
Sen det där med alkohol kanske var ett slag
 under bältet med tanke på att det ligger i hennes gener haha.. =)


Hur fan kan man snacka om gener, alltså hennes familj?
Ush vilken riktig tönt. Att snacka om hur mycket kenza dricker
och att de ligger i hennes gener är bara mobbat.
Såna folk vet INGENTING!

Haha & juste btw, är det inte du som skämmer
ut dig för några månader skrev du att du blev så full
så du spydde? Tycker kan hålla käften och ha dom
där tankarna för dig själv din blonda snorunge. Aa snorunge
för du beter dig som en :)


Kommentarer
Postat av: ss

Jag håller med dej. Men det är också omoget av dej att kalla kissie en blond snorunge. Sist jag kollade så har inte det något som helst med hårfärgen att göra och du är själv naturligt blond. Så sluta leka blatte vafan.

Annars gillar jag din blogg !

2009-07-31 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se