Ken ring + mamma

Satt och lyssnade på Ken Ring - Doktor.
Asså det är verkligen en låt jag älskar för det finns
en mening i hans låt som stämmer så jävla mycket
in på min mamma!

Och när jag dör så ger jag er styrkan
 Pumpar Bob Marley redemption song I kyrkan
 Efter begravningen så gör en fet fest
Ljug lite grann och säg Ken han var bäst
Inga tårar och kom ihåg vad jag ville
 Leverera låtar och tjäna en mille


På min mammas begravning så MÅSTE jag spela
Bob Marley, vi får inte gråta och sörja utan göra en fet fest
och vara glada, och att hon alltid kommer finnas inom oss.
Så sant som det är sagt!

Nu ska jag fortsätta pumpa min nya skiva
Paper Trail med T.I. som jag skrev här under..
Peace love and understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se