Kan bli lite jobbigt ibland

Blir så jävla trött, asså vi bor i en fyra, ett sovrum till mig, ett till min lillebror och ett rum till min lillesyster.
Mamma har sängen i vardagsrummet, MEN det är inte så jävla stort här och om vi plusar på våran familj som är här just nu.
Min familj 4 st + Annicas familj 4 st och Alexander , Viktor's kompis. FULLT hus plus att det är en hund här. Jag störs inte så mycket av det, faktiskt.. Men när alla skriker och leker får jag typ panik, och alla kutar in i mitt rum och jag har ingen nyckel..


Eller så ska man gå på toaletten, det är nästan alltid nån där inne, eller när jag ska duscha, då är det redan nån annan som precis ska duscha.. Och vill jag ens ta upp hur det blir när vi käkar middag? Nej..
Eller när det blir ' fest ' så är det ännu fler folk här och vem blir plötsligt mamma? Jepp, jag..

Förutom det, så älskar jag min familj very very much, bara en storebror och en pappa som saknas på bilden
men ingen av dom bor här så..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se