' Jag står på din balkong '

God morgon! Eller vaknade faktiskt 3 ( framsteg, wohoo! )
Hade det faktiskt trevligt igår, Lawin kom typ halv elva, precis som jag sa att han inte skulle komma eftersom han alltid kommer vid den tiden, men jaja inte så mkt att göra åt den saken. Sen ringer Orre, ska visa vårat samtal..

Orre: Tja mickis är du hemma eller?
Jag : Ja de är ja, vadårå?
Orre : Aa men kan du öppna, står på din balkong.
Jag : Hahaha, va?! Vad menar du?
Orre : Haha jag står på din balkong!
Jag : Fan vad du ljuger, ska kolla..
Orre : Ja gör de du * klick *

Och han stog faktiskt där.. Haha skön han e..
Tommy och Nadine stog där neranför så Lawin gick ner och öppnade åt dom sen så kollade vi på Silent Hill,
jag åt frallor hehe.. Mamma fick damputbrott och jag sa att hon var mobbad då sa hon , ja de märks att du och jag
är släkt då.. Ja vi får våra jävla raseriutbrott på varandra ibland haha..
Hittade brevet imorse, gulligt va hahaha.. Ja hon ska röja lite i mitt rum för hon blir så trött på mitt rum
när det är så stökigt så hon tar saken i egna händer


Jag och Lawin tog tusen bilder igår, på våra fötter och sånt oxå haha.. Bjuder på två stycken! :)


Frulletime, seeyalater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se