Gonna miss ya babe

Är vaken! Vaknade typ 20 över 7 vilket är heelt fucked up om jag får säga det..
Somnade vid 3 igår kanske, Lawin ligger fortfarande och sover latisen..
Han ringde och väckte mig igår förresten, han ska till Canada om tre dagar
så jag la på luren och svarade inte på en halvtimme bombat med sms och samtal från han.
Haha vet inte varför men jag blev grovt chockad, fast han ska bara vara där i 2 veckor
men det innebär att vi missar 1 år och 8 månader tsm.. :(

Älskar dig bebis, kom ihåg det!

Ska ta en till cigg på balkongen och njuta av morgonens sol, är tveksam att vädret
håller hela dagen med tanke på att prognosen ser ut såhär över haninge kommun.



Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia. - Kissies pojkvän avslöjad

Vad ska han göra i canada? :)

2009-07-17 @ 14:31:39
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se