Garvhumör

Har egentligen ingen lust att blogga, men ja gör det ändå..
Igår så var det lite segt i början, men jag drack mitt vin och genast blev allt roligare, haha varför är det så..
Men jag blev inte stupfull, utan jag blev på värsta garvhumöret och skrattade åt allt o alla..
Knas ju, men haha aya..
Madde, lite dragen sådära..

Lite MTV looking sådära..

Jack & elin, haha alla flydde från Elin för hon pratade HELA tiden haha..

Ja & Elin, cöölt.. Men va e de för tröja jag har på mig? :S

Tommy, vill inte vara med :)..

Det var typ dom bilderna, resten e verkligen ugly.. Sen så tog jag nästan inga..
Men aya, är ashungrig för jag åt ingenting igår, åt typ lite nudlar hos Jack och sen inget mer..
Vill ha frallor med ost,gurka,paprika och aromat, NUUUUUUUU!



Kommentarer
Postat av: Du vet inte

aaa jag vet.. men va tvungen o på peka haha :p

2009-07-11 @ 15:36:01
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se