Damn I'm good!

Damn.. Varför känns allt så värdelöst?
Jo, Lawin har åkt nu. Han smsa mig igår och berätta att han är i Canada nu.
Och min kära pappa, snälla en månad höll du dig, ja orkar inte längre för allting kommer fortfarande
som en chock efter 16 år, jag borde fatta men jag gör fortfarande inte det. Kalla mig dum i
huvudet I don't give a fuck men det är pga av det jag inte kan lita på folk så enkelt.
Om jag börjar lita på nån ska dom vara stolta, för det finns några få jag litar på.

Men äntligen har jag fattat att jag inte kan, det går för mycket skitsnack nu förtiden

Egentligen borde det göra mig ledsen, och det gör mig ledsen, det är därför allt känns
värdelöst, men det som inte dödar en gör en starkare och det ordet är så sant.
Men tro inte att jag ska stå här och tåla varenda ord, för jag är inte en sån person,
visst det sårar mig till en början, men sen börjar jag bara tycka synd om den personen.

Men som jag har fått höra av så andra många folk med sanningen i ögat ' du är lika stark som din mamma '
Och mamma tack, tack för att du är världens bästa mamma.
De finns folk som snackar om min mamma också. Jag skrattar åt er? Förstår ni? HA-HA

Men jag vill säga TACK, faktiskt. TACK! För utan er haters så skulle jag inte vara den jag är idag,
och jag är så stolt över mig själv! Jag är en bra människa och det vet jag, jag vet vad som
är rätt och fel.

Inte bara att jag har det på papper ( namnet är felstavat som vanligt )
Utan att jag också har det i hjärnan, jag vet det.


Mickaela är X under samtalet. Trots att vi pratar om svåra saker
så är hon fokuserad och jagslås av att hon är så klok
och genomtänkt trots att hennes X kaotisk.


Jag är mogen och smart. Höjde mitt betyg på en termin med 130 poäng och jag är så stolt
över mig själv! Vissa är svaga och inte klarar av skolan, men jag är stolt.

Daaamn I'm good!
Och det kan INGEN ta ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: Humla

Så jävla bra skrivet !

2009-07-23 @ 19:21:49
Postat av: Mickaela

Sv : Tack :D

2009-07-23 @ 22:18:52
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se