snöstorm

Vaknade halv fyra idag hehe, de börjar gå bättre & bättre.
Snart börjar skolan skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit tråkigt men aja får kämpa o sådära, ska ha bra slutbetyg fan :)
Åt potatis med rödbetor idag hähä de va inte så gott.. men drack xray till så de blev bättre..
har ett problem just nu, eller egentligen 5 problem men de problemet just nu e att jag bara har en
xray kvar i mitt kylskåp, och jag vill inte gå ut i den hära snöstormen.

Ja vet att de fina bilder, ja e fotograf :)

Nu sitter ja här me min sssssssköna tröja från halmstad, & me tröjan menar ja inte att droger e sköna
eller bra, utan att den va tung på sättet.


Ska dra nu, e trött & ska försöka få lawin att komma hit även fast ja nog inte kmr lyckas.
peace / MiiQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se