Björn G!

tjosan, var hemma idag också, känner mig ännu dåligare än igår och somnade runt 5 tiden i sängen
vaknade runt 10 tiden kanske och har spelat en stund med min kära lilla Lawin.

Mamma gjorde gooooodaste middagen idag, hemma gjorda hamburgeerrss, gött va :)
Får se om de blir skola imorgon.. kanske är med första lektionen iallafall
för de är idrott direkt på morgonen och då ska vi åka skridskor, o de bästa är att skridsko hallen
ligger två min från här jag bor.. hehe ..



DETTA är nog en av de roligaste grejerna jag har sett
kolla hur stolt han blir när han duckar, eller när han flyger iväg HAHA


HAHA kolla klart på HELA! ' Ja e peter paaan wijojohouu!! '

Så fort ja e på dåligt humör så kommer ja kolla på detta, hatade björn G förut,
fast nu efter jag sett så mkt så nästan avgudar man han.. trodde verkligen han var en sån här
södermalm brat, men verkligen inte efter allt han gjort HAHA

herrejesus rebecca hatade han innan ja skicka dom här klippen..
hon har fortsätt kolla på youtube på han nu.. ja vet att hon gillar han liiiite ;) ..

kolla de korta '' lockiga '' håret,
fyfan och ush, aldrig mer!!

Peeeyzyzzz / miiQa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se