sjuk :(

Somnade klockan 8 av utmattning asså.
Min rygg, min nacke, min hals, mitt huvud, ALLT gör ont.
Såklart vaknade jag nu på natten, så störande men men..
sitter här o dricker Grönt té med hon( Y )ng i och äter choklad hehe..
Kl 2 imorgon ska vi åka upp till mariefred de finns tydligen en lägenhet där.. eller två lägenheter en 3a och en 4a.
Lika bra att lämna att de gamla bakom sig och andas in framtiden, får se hur de är där iallafall.

Fast e inte de typ landet? Isånnafall kommer ja bli mobbad och bli kallad för 08:an hehehähä.. well well what to do.

Idag undra jag om Lawin kunde hämta mina läxor, självklart kunde han det.
Men Lawin berätta att ja var tvungen att ringa frank först ( min lärare )
Så ja gjorde det.. Fick lite skäll blablabla
fast Lawin fick inte komma med läxorna?? Jag är isåfall tvungen att hämta dom själv.
Ska ja gå ut i kylan när jag e sjuk eller va tänker han med? :S

Seven pouns, Bolt , Revolutionary Road, Yesman, Twilight, HSM3 ( !!! ) I taket lyser stjärnorna
och mkt mkt mkt mkt mkt mer vill jag verkligen se, jag skäms över att jag inte sett
Twilight och HSM 3 än .. hehe..

Jag & Rebec.
Bästa vänner från början till slut ( finns de nåt slut ? ) Alltid e de du som ställer upp
i svåra tider. I love you babybooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se