fina bilder

Sitter här nu kl 5 på natten, vaknade av att vännen min öppnade fönstret, shit va kallt de blev vakna direkt
blev på dåligt humör direkt när ja märkte att ja tydligen hade tappat mitt fulla paket me cigg..
va ska ja göra imorgon nu då.. kl halv ett ska ja ut med nikita och carmen, 2 galna hundar..

Jag, lika sexi as always


Sexy MTF

Aldrig en normal bild här inte

1. e osminkad 2. har tagit fram emoluggen 3. langar fjortisposen..


Hitta den här, gammal HAHAHAH blonda tider..

HAHAHA orkar inte, fjortiiiiiiiiis, nej då.. hade bara blont hår o puta lite..

Okej nä nu ska ja sleepa igen, de tog mig typ 40 minuter att skriva de här inlägget
Puss & kram / Wannabe Pamela andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se