sköna dagar

har inte skrivit nu på ett tag :) har vart upptagen,
I torsdags sov Madde, elin amina assiya och rebecca här vi va ensamma
mamma sov hos auror, vi hade skitroligt och gjorde en störd film på 20 minuter..
hahahah skadade, vi blev klara med den typ runt 8 på morgonen.
Innan den satt vi o rökte vattenpipa, lala o massa shit, sen satt ja vid datan i typ två timmar
medans resten av tjejer lagade mat i typ en timme, de såg ut som ett HELLLL när ja kom in i köket..
men ja fick iaf oxå mat HAHA =)
På bilden ser de till & me fint ut tillskillnad från hur de egentligen såg ut.. aja hoppas dom blev mätta hhähä

Fast de passade riktigt bra in på våran film sen hähä..

Säger såhär, 1. Jag va sminkad med blå ögonskugga ända upp till ögonbrynen och under ögonen..
2. Kolla kläderna, ( min lillesyrras tröja + ett par korta sovshorts ) I was a h0e..

Innan allt
Ser elins händer där på sidan.. haha
 
Inatt sov iallafall lawin hos mig vi hade skitmysigt tills Lawin spåra ut.. typ bara ja & stefan som fattar
hahaha ... så skadad snubbe..
Iallafall innan allt hände så hade vi skitmysigt & sådär, han fick sitt armband & halsband av mig


Igår kväll, love you..<3


Imorse, and i STILL love you . <3

Eh han har på sig rebeccas jacka tror ja från gina tricot.. gayvibbar haha..

Han åkte precis till willys me sin mamma, ska hem till han ikväll ( om han möter mig )
+ kmr dö av kylan hähä ..

Men nu ska ja duscha kmr dö av kylan här hemma, fucking element som inte funkar..
ciao, peace and lööw / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se