Hungrig!!

HAAAAAAHAHAHA har hållt på med den hära morph grejen typ halva dagen, ( fast ja vaknade rättså sent.. )
och den roligaste bilden vart såhär

BILD 1

ASSÅ HAAAAAHAHAH VA FUUUUUUUUUUUL :') !!

BILD 2


Där är jag & viktor, asså ändå lika ja såg de efter den här bilden. :)

BILD 3

Jag och mamma, folk säger att vi är skitlika, varken mamma eller jag tycker de,
men shit asså.. efter den här bilden jag blir rääääädddddd...
Tänk inte på de missbildade ögat, de är bara för att jag har lugg på min bild

Idag har ja bara vart me en kompis, chillat, fått nåra blåmärken & sådär, va ska man göra..
Nu e klockan 10 i 12 och har inte ätit nåt på hela dagen så nu ska ja äta ALLT som finns
ja dör snart av hunger..  Va skönt om oden hade vart öppet nu skulle ha en FEEEEEET
kebab tallrik framför mig, ja dör nu..

''believing is just the beginning '' 

Peeyyyzzz,, / MiiQa


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

svar: Hej nu har vi svarat på din fråga i bloggen kika in och titta svaret om du vill ;)

2009-01-06 @ 15:55:48
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Men visst är det en rolig sida :D

2009-01-06 @ 16:12:52
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se