Skoldagen

Gick & la mig åtta igår kväll i vardagsrummet med mamma och mina syskon och kolla på simpsons, alla vi somnade där men jag somnade såklart först hehe.. kvart över åtta eller nåt så sov jag,

Ja sov i soffan och dom på madrassen, de va ja som ville sova så igår pga de som hände,
sen nu inatt ska vi sova så igen, bästa! ;)

Förutom de så vaknade jag rätt lätt imorse, tog en xray som vanligt, mamma viktor o saga drog till sina grejer
o ja duschade, o vänta på lawin. Till sist kom han .. :)
Jag va i skolan i tid, började 09.55 och han började 09.40
men kom bara fem minuter försent, hehe.
Hade träslöjd och håller på o bygga klart min låda, vet inte vad de ska bli för nåt men en låda kan alltid va bra höhö..
Sen hade dom i klassen glömt idrotts kläder förutom tre stycken så de blev en tråkig promenad i skogar o sånt dära, frank e jobbig, ( hoppas han läser de här eftersom han skulle ta upp min blogg under promenaden heheh )
NO hade jag också, fast de va bara fem elever me på lektionen för vi har typ delat upp, o vi e väldigt nåra i min klass, iallafall håller vi på att bygga nån bil typ, får se hur de blir när den e klar hahaha:P

Gick till mammas jobb sen gick vi tillsammans hem, köpte chips, tidning och fyra xray till mig själv
hehehe.. Fick en fiiiiiiiiin affisch me tidningen..

Twilight affisch o på idol Kevin, mina väggar blir lite finare me dom på..

Fast sen ramla den ner.. Men fick upp den sen igen :)
Sängen ser lite halv skabbig ut, men sover ändå inte i den just nu :)..

Tänkte skriva 6 sanningar om mig själv höhö

•  Jag har aldrig kollat på en skräckfilm själv.
  Min största rädsla är spindlar, zombies & flygplan.
Jag har vart kär en gång i mitt liv & de är nu.
•  Jag röker.
Jag får höra vädligt ofta att jag är kort..
Jag har inte världens lättaste uppväxt.


Puss and peace / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se