softish

Blev inget stan och globen, men de blev handen iallafall. Med rebecca stefan och lawin :)
Lawins armband som gick sönder fick ja betala 10 kronor för att få en ny ring, onödigt men jaja nu är de lagat iallafall :)
Ja som sagt satt jag som en iddi i klassrummet själv & lyssna musica.. kul kul. Fast innan bilden band conny vincent och victor fast felix i stolen med tejp, alltså de va de roligaste jag sett på länge, hans byxor ramlade av, han fick blodstopp i handlederna och ramla tillsammans med stolen, fick allt på film men hittar inte mobilsladden.. skejdeed
Åt 2 cheeseburgare på mcdonalds o vatten, bjöd Stefan också hehe,
Fast lawin åt fyra, och han va fortfarande hungrig. Konstig grabb de dära, men kul att han upplevde lite av livet idag istället för Warhammer life :) Stefan och lawin tog tåget hem när ja o rebecca stog o snacka me jack så ja blev angry höhö, fast lawin hoppa på samma tåg och åkte med hem till mig, vi hade lite kulit sen kom stefan o sådära :)
Stefan drog väl runt 10 tiden o lawin typ lite över 9


Bild 1 . Nördarna :)
Bild 2 . Jag och Lawin, man ser hur ja trycker in mig i han hahah
Bild 3. Stefan e peddo i min katt , finns värre bilder tyvärr .. -.-
Bild 4 . Jag och stefan, ser helt skadade ut höhö drf gjorde ja den så ljus ..

Ska dricka klart min xray, sätta på TVn på hög volym sen somnar ja bästaste :),
har börjat sova me musik eller hög volym på TV ,vene varför :)


Dead and gone Feat justin T
Från T.I.'s nyaste album paper trail
( bara tunga låtar i de albumet.. MY löööööööööw)
Peace and Löw / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se