magkramp

Alu, vaknade 07.30 när mamma gick och gick upp, rökte och drack.
Borstade ut min lillasysters hår eftersom hon får feta tovor varenda natt, sen fick dom klä på sig o gå :)
höhö, lite ansvar på morgonen, kul.. Ja börjar 09.10 idag och har idrott.. kul..
Bestämde mig för att va fin idag igen, HAHA :) .. Ovanligt för mig två dagar i rad.. oftast är de en stor tröja och mjukisbyxor o adidas skor som gäller, min kille säger att ja klär mig som en kille.. de låter ju skitbra ;)

Har lite magkramper, brukar  få de när ja e stressad vet inte varför, så sitter o varvar ner nu.
Ska ringa my mamaaa o kolla om ja kan gå nästa lektion som e musik istället..
Sitter här helt redo o klar fast magkramperna förstör ju allt -.- .. cäpä.
men aja va ska man göra. Vet inte riktigt va ja ska göra idag, får se hur de blir om ja åker till stan eller nåt, har inga money alls, eller jo 87 kronor på kortet.. Lyckat lyckat.. dax o skaffa jobb snart elle ;).


Några bilder från imorse, förresten ska ja inte ha en sån urringad tröja bara,
ska ha tjocktröja över ;)


Ja pallar inte lixom kämpa med frukosten på morgonen.. höhö

Nä nu ska ja ta en värktablett o hoppas att värken går över,
peace and peace again, / MiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se