Grönt kött

Alå, de blev ingen skolgång för mig idag, och jag som hade fixat mig .. not good not good..
men ska gå imorgon iallafall. Viktor och alex kom hem ( lillebror o hans kompis ) och skulle äta, för i deras skola serverades det grön köttfärs


Jag skulle lätt ha ätit ..

Well well.. Vet inte riktigt va ja ska göra nu, bara softa kanske och kolla på film.
E så jävla sugen på kebab men har inga pengar, plus vi har ingen mat hemma, de låter
ju skitbra :)
Skulle vilja se riktigt roliga filmer fast hittar ju aldrig... Vill se yesman nuununu, och den där nya med brad pitt, verkar skitbra den filmen asså. Fast jaja ska kolla runt lite nu plus ska väl äta en till torr macka som ja åt imorse, har bara en xray kvar.. tyvärr.. fast vad ska man göra ;)

Over and out, peace / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se