paket!

De blev inte min syster som somnade med reggaeton i famnen,
de blev jag som gjorde det istället hehe.. är as hungrig nu och skulle helst vilja äta en FET KEBAB..
men får nöja mig med nudlar då ist, de är ändå gott de också, bara de är biffsmak så funkar de hähä :D

Pocahontas går för 3:de gången på min tv och de börjar bli liiiiiite störande att höra samma låtar o repliker hela tiden hehe..
För övrigt så är jag rätt förbannad just nu men finns absolut inget ja kan göra åt saken i think.

Well well vaknade iallafall av att nåt stort försökte tryckas ner i våran brevlåda, brevbäraren fick fan kämpa hahaha
fast ja tog tag i halva paketet på andra sidan, dumt att bara inte ringa på & kolla om nån e hemma först ? ..
Fick iallafall mitt paket från playahead, ibland kan de va bra att vara medlem på den där fjortissidan ;)

En rosa tröja i medium ( har egentligen xs ) som de står
YES
YES
YES
på, och en fri biljett för två personer till Yesman,
och nån fjollig lapp.. hehe aja, kan inte tiden gå lite fortare? ska nu äta sen hoppa in i duschen,
vill känna mig pigg och inte trött och hängig nå mer.. de e typ de värsta som finns om de inte är helg,
fyfan alltså.. haha peyz and löw / MiiQa

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Ja, relativt :) Fast dom flesta som läst bloggen ett tag vet nog det. Är inte sådär jätteförtjust i alkohol om man säger så, haha.

2009-01-26 @ 16:58:56
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

räknas du som ghettogirl elr fjortis? bara undra, liksom bre..

älskar chris b!

2009-01-26 @ 22:42:44
Postat av: Gynning

Tack med mig är det bra! HA en bra dag!! Kramis

2009-01-27 @ 07:37:31
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: MICKAELA

Anonym : HAHA inget av de

2009-01-27 @ 08:45:45
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se