önskekläder

Det blev köttfärs och makaroner & baguetter till middag,
de va väl götttt :).

Blir inte att jag åker till Lawin idag, för de första är det kallt ute,
för det andra så fryser jag redan nu, för det tredje är jag sjuk och för
det fjärde har jag ingen lust att ens röra på mig hehe..

Satt & kolla på H&M's hemsida, helt okej kläder faktiskt

Nåra av kläderna ja tyckte va snyggish, kör på den mörka stilen förutom underkläderna hehe :)

Jaa.. idag händer de väl inte så mycket är för trött för att ens hitta på nånting speciellt den här fredagen,
tråkigt men aja e man sjuk så e man right?
Börjar tröttna liite på att skriva blogg, vet inte ens om nån läser min blogg så lite tråkigt känns de höhö..


peeyyzz / MiiQa

på bild, mitt öga, ser loco ut.

Kommentarer
Postat av: J.

Vad fint öga :)

2009-01-30 @ 19:54:23
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: amy

jag läser din blogg, sluta inte :)

2009-01-30 @ 22:45:06
Postat av: Lill

Hej!Jag följer din blogg och vill att du fortsätter! Jag är en "gammal" kärring på 54 år; mina döttrar är 16, 21 o 23 år. Du är stark, du kan fan göra vad du vill! Glöm inte det. Men du måste jobba för dina drömmar. Som tur är kan man få studiebidrag/-lån så du kan förverkliga dina drömmar. För drömmar har du, ingenting är för sent än. Behöver du nån att prata med så finns det hjälp att få. Ge aldrig upp, lova!!!! Kram från tant Lill.

2009-01-31 @ 00:34:26
Postat av: MICKAELA

Amy : okej, tack :)



Lill : Oj tack så jättemycket, blev as glad:D

2009-01-31 @ 20:34:05
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se