Kladdkaka

Hejsansvejsan
Kom nyss hem från skolan, trots att vi slutade så tidigt så va de en seg skoldag med bara 3 timmar..
Efter sista lektionen gick jag iallafall och åt med janise alicia amanda och nån till tjej, flera olika maträtter men ja tog pasta med tomatsås och en mjuk och hårdmacka, blev inte så mätt faktiskt höhö.. så ska nog fortsätta läsa Om en pojke och äta kladdkaka med grädde och dricka xray, runt 2 tiden ska jag hämta Saga från dagis och försöka att få hit Lawin,
förresten så ska mamma bort den 24de med jobbet, så jag blir ensam hemma, och småsyskonen ska till pappa
PPPPPPERFEKT för då firar jag och lawin faktiskt ett år och 2 månader tillsammans hehe .. :)

Tyvärr blir det ingen present till han, har inga pengar och han har ändå fått rätt mycket på sista tiden,
mer än halva av mina pengar så snubben borde vara mer än nöjd
...

Nu orkar jag verkligen inte sitta vid datorn längre, skriver later,
peace, löw and respect / MiiiiiiiQa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se