Jim Carrey

Tjaba :)
Satt nyss och kolla på den galloperande detektiven med Jim Carrey, han e nog den sjukaste människan
som existerar haha samtidigt åt jag potatismos med ketchup, min goda middag med andra ord ;)
http://www.thehollywoodnews.com/artman2/uploads/1/jim-carrey_1.jpghttp://www.bellaonline.us/~bodyart/movie/number23/jim-carrey.jpg
Lite svårt för mig att se han allvarlig i filmen
THE NUMBER 23

Jaja, annars så ringde lawin mig typ halv elva igår och sa att han o yousef( tror han stavas så )
va påväg, så ja fick klä på mig sen gick jag ner till bilen där behrang också satt..
såklart blev jag mobbad för i måndags träffa ja o lawin
Lawin's kusin o hans kompis yousef
Yousef - Hej hur mår du? * skakar hand *
Mickaela - Mickaela :) * skakar hand *

Jag uppfattade helt fel, trodde han sa vad heter du.. så de blev ja mobbad för haha :D

Fick en kommentar
Hej!Jag följer din blogg och vill att du fortsätter! Jag är en "gammal" kärring på 54 år; mina döttrar är 16, 21 o 23 år. Du är stark, du kan fan göra vad du vill! Glöm inte det. Men du måste jobba för dina drömmar. Som tur är kan man få studiebidrag/-lån så du kan förverkliga dina drömmar. För drömmar har du, ingenting är för sent än. Behöver du nån att prata med så finns det hjälp att få. Ge aldrig upp, lova!!!! Kram från tant Lill.

Bättre kommentar får man ju leta efter, blev skitglad och visade min mamma också hahaha :D
Blir nog barnvakt idag åt 4 ungar again, börjar bli som ett jobb, är det varannan helg MINST ;)

Bjuder på två AS GAMLA bilder på mig och min syster,
verkligen gamla, hahaha men älskar dom ändå.



Peace and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Tant Lill

Nu gjorde DU mej glad! Jag var lite orolig att du skulle tycka att jag var värsta "kärringen", haha!!! Jag hittade din blogg när du kommenterade i någon annans blogg; tror det var Vimmelmamman eller Sabinas kamp.Följer bägge, dom är asbra! (Stavar jag fel så skyller jag på att jag är norsk, var en jäkel på rättstavning i skolan i Norge...) Ha det gott du goa tjej! Kram från tant Lill.

2009-01-31 @ 23:21:43
Postat av: Tant Lill

PS. Glömde säga att ni är jättesöta på bilderna! Kram

2009-01-31 @ 23:24:43
Postat av: Becca

The Number 23 var skitskum :P

2009-01-31 @ 23:38:41
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: MICKAELA

Tant Lill sv: Haha absolut inte, du verkar va en cool kvinna eller va man ska säga ;) följer också dom haha, kram :)

2009-02-01 @ 16:53:48
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Becca

ja,han passar liksom inte i sådana filmer,tycker jag då :P

2009-02-02 @ 11:42:16
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se