benjamin buttons otroliga liv

Blev ingen skola för mig idag ( IGEN )
bad bad i know..
Kollade förresten på Benjamin Buttons otroliga liv med lawin igår..
Såklart grinade jag på slutet när han slöt ögonen och dog som en liten bebis..
http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00172/benjamin-384_172955a.jpg

Kollade runt lite på datorn, i en mapp från halmstad i somras,
hittade den dära bilden på mitt ben när vågen tog mig så jag kom emellan alla klippor

Jag har inte så fina ärr på mitt ben nu.. :)

I paris på hotellrummet, jag TROR man fick röka..

Halmstad, ( going down )

Kolla mig där i bakgrunden, visst ser de ut som jag har feta muskler HEHE


Osminkad i vattnet på Gålö, blond va man också heheheh

Nu ska jag äta nånting o kolla på MTV i think, good bye
peace and löw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar; awuu tack så mkt :D snygg blogg förresten, T.I e grym! :D

2009-01-27 @ 14:22:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se