mat

Shululu.
Rätt soft dag idag, hade idrott på morgonen o vi lira innebandy, alla va inte med så vi körde typ tre mot tre, jag och rebecka va tjejerna hehe, men det gick bra ändå :)
Efter jag slutat gick jag o lyssna på lawin som kan spela titanic på piano, han va asduktig jag filmade det,
men pallar inte lägga ut i youtube bara för o få in den här höhö.. :)

Efter skolan mötte jag upp rebecca sen åkte vi till handen där jag åt cheeseburgare, sen kolla vi runt lite o sen åkte vi hem igen, lagade mat åt mami and tha familia + rebec, fast hon tillhör ju familjen ;)

Min syster klämde fingret i frysen också, alla hörde bara ett skrik och jag fick typ flipp på min lillebror som hade stängt igen frysen, känner mig dum nu efteråt men blev ju asrädd, de e ju inte så att han gjorde det med flit.
Men iallafalll, detta åt vi

HAHAH d ser äckligt ut, fast de e såna där rösti :) Ja strimla potatisar sen klämde jag ur all vätska
sen blanda jag med lök i allt, sen stekte jag.. lika gott varje gång ;)

o sen kyckling med, min syster ser lite handikapp ut, men hon har grinat och sitter med sitt finger,
kul att få en blixt rakt i ansiktet haha..



Saga innan fingerklämningen, Rebec som tror hon e snygg,
och Min mother som hackar lök :)

Skriver nog later.. jag vill ha moneyyyyyyyy , don't know why haha :)

peayz and löööw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så gott det där såg ut :D

2009-02-11 @ 19:41:16
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: s

tack:)



NU HAR JA FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG, STÄLL DIN FRÅGA TILL MIG!

2009-02-11 @ 19:43:33
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL!

2009-02-11 @ 21:34:21
Postat av: runkadejsjälv!

din lilla kuk fitta as hole misshandlare!!!

asså jag bara hatar såna som är så fega som går tio

pers mot en! aaaa bara Feg! säger jag!

2009-02-11 @ 21:40:10
URL: http://runkadejsjälv.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL! fula jävel du ska inte snacka öppna inte din stora fula oborstade mun, tväta den först med tandkräm, tack för intresset!

2009-02-11 @ 21:42:43
Postat av: Anonym

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL! fula jävel du ska inte snacka öppna inte din stora fula oborstade mun, tväta den först med tandkräm, tack för intresset!

2009-02-11 @ 21:43:07
Postat av: Anonym

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL! fula jävel du ska inte snacka öppna inte din stora fula oborstade mun, tväta den först med tandkräm, tack för intresset!

2009-02-11 @ 21:43:08
Postat av: Anonym

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL! fula jävel du ska inte snacka öppna inte din stora fula oborstade mun, tväta den först med tandkräm, tack för intresset!

2009-02-11 @ 21:43:17
Postat av: Fuck you

akta dig så att mitt gäng inte kommer och misshandlar dig så får vi se hur du känner det

2009-02-11 @ 21:44:12
Postat av: Fuck you

akta dig så att mitt gäng inte kommer och misshandlar dig så får vi se hur du känner det

2009-02-11 @ 21:45:10
Postat av: Anonym

GÅ o runka ditt fule fan!

2009-02-11 @ 21:46:55
Postat av: MICKAELA

SV till FUCK YOU : Är du cpskadad eller? För de första du känner inte mig verkar det som. Vadå går 10 mot en ja skickar inte folk på folk e du dum i hela huvudet eller?! ASSÅ DU SKA PASSA DIG förstår du det?! Lek inte så grym jag kan lätt leta upp dig förstår du inte det? Nu blir du anmäld din jävel.

2009-02-11 @ 21:54:13
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Rebuc

ERA SMÅ FITTOR, PASSA ER!!!

AAAAH BER DIG HÄMTA DITT TUNGA GÄNG DÅ, SÅ FÅR VI SE VEM SOM GÅR HEM ME KUK I RÖVEN ERA FUCKING SNORUNGAR NI VÅGAR NTE ENS GÅ UT ME ERT NAMN DRF NI SKRIVER SÅDÄR FUCK YOU VENE VAD. PASSA ER JÄÄVLIGT NOGA. JA SKA LETA UPP ER JA SVÄR SEN JA SKA STAMPA PÅ ERA HUVEN FATTAR NI, VÄNTA BARA TILLS JA HITTAR ER NI KOMMER ÅNGRA ATT ERAN MORSA FÖDDE ER FATTAR NI. BRÅKA NTE ME MIN SYSTER JA SVÄR NI KOMMER DÖ ALLIHOAPA ÄCKLIGA SNORUNGAR

2009-02-11 @ 21:58:48
Postat av: Anonym

men gud vad hämska alla är! jag älskar din blogg föresten du är super fin, men kan inte du säga till din kompis att sluta hota, jag vet vilka som skrev det där dåliga om dig. å det ongrar det grovt, grupp tryck var det nog. jag vet hur folk försöker spela tuffa men dem ongrar sig i själva värket är der riktigt avis på dig, dem tycker du borde bli modell å vill se ut som dig. okej så snälla jag orkar inte med allt hotande från sida till sida alla bloggar är ju fulla med dåliga komentarer. . aja du är i alla fall skit söt, värkligen okej, så låt inte andra stamapa på dig men bry dig inte om dem okej, dem är inte äns värda din tid. aja hoppas du haft värden bästa dag :)

2009-02-13 @ 19:24:44
Postat av: julia

guuud va fin din blogg är älskar din kläd stil!:)

du borde värkligen bli model.. jag håller me henne som skrev att låt iinte de andra stampa på dig!

men att du borde värkligen inte bry dig för det är det de vill... stå på dig:)

2009-02-16 @ 16:18:41
Postat av: Anonym

guuud va fin din blogg är älskar din kläd stil!:)

du borde värkligen bli model.. jag håller me henne som skrev att låt iinte de andra stampa på dig!

men att du borde värkligen inte bry dig för det är det de vill... stå på dig:)

2009-02-16 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se