ny data

Jag har typ världens jobbigaste dator just nu..
Lånade burken från pappa, för min andra e ju helt kass asså,
har dammsugit fläkten, kopplat ut allt gång på gång, o nu har jag alltså den här
datorn, där allt e mycket mycket myyyycket större på skärmen.. o msn är inte installerat,
men konstigt.. för de första äger inte min pappa msn o för de andra har han aldrig satt på den här datorn
.. o för att tillägga en till jobbig grej är att den här datorn är seg som fan + att jag har dundrande huvudvärk..

Skönt då att man äger världens skönaste tröja.. hehe

Valde iallafall första hand byggprogrammet ( måleri )
andra hand är handel-ekonomi, och tredje hand var barn och fritid,
får väl bara vänta och seeee :)

Annars ska jag sova hos papi ikväll, hemkommen från sjukhus o sådär, så jag o saga blir kvar där inatt och får se om viktor också kommer senare om han har lust, en riktigt bra sak med att sova hos pappa är att han inte orkar laga mat lat som han är, så då blire kebaaaaab =D
Fast de jobbiga är att jag ska hämta maten hehe.. o de e såååå kalllt ute, jag förstår fan inte på mig detta väder,
först va de kallt, sen blev de varmare,iskallt, o den dagen häromdagen när det var riktiga jävla vårkänslor, ja svettades nästan i min skinnjacka? Men nu vill jag bara ha en varm och stor fjällräven.. eller goose jacka.

Helst en mörkblå då.. eller svart. Absolut inte ljusblå eller röd eller grön,
fast brun är också snyggt.. hehe beslutsångest? Tur att man inte har råd med en sån då ;)

Peace and lööööw / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se