valentine's day

De där med att jag absolut inte skulle hämta kebaben? Hmm .. jo de blev jag som hämtade den ändå haha.
Just nu sitter jag hemma med mamma o hennes två kompisar pablo o abbechito nånting såntdär haha,
svårt att stava till namnet..?

Ändå va de rätt soft igår, viktor kom hem vid 11 tiden och då hade både saga och min pappa somnat i soffan,
viktor va i stan på nån fritidsgård, med sin kompis och hans mamma som jobbar där.

hahaha, jag lyfte henne till sängen bakom sen ..stackars hennes nacke?

Men men, idag är det alla hjärtans dag iallafall, och jag pappa o viktor gick till centrum
sen hoppa pappa på tåget till stan så viktor följde med mig, jag köpte en ros
och fruktgodis till Lawin, han älskar det så de fick de bli, sen köpte jag den där
Pizza Mixen som jag typ missbrukar.. o ska laga hela till Lawin, själv äter jag nog bara
makaroner.. hehehe.. så lite gulligt är det ju, mamma ska till mariefred och hjälpa annicka
att städa den nya lägenheten och hon kommer hem tomorrow så de är ju bra att vi är ensamma,
saga är hos auror över natten och viktor sover hos pappa inatt again. :)

Baby spelar piano med musicläraren Khosro, höhö han kan spela titanic, skitgullig..
that's my favourite song :D, kanske kan kolla på Titanic ikväll? som också är min
favorit film.. LOOOOOOOOVE IT!
Hoppas alla får världens bästa alla <3 dag med nära och kära! :)
peace and extra lööööw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: sabina

sv: jodå ;) Men jag har inte ätit det på ett bra tag faktisk :P

2009-02-14 @ 13:56:36
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: chennie

kolla in min blogg

och kommentera gärna de sista inläggen :D

2009-02-14 @ 15:08:43
URL: http://oneofthese.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Åh, tack så mycket! :) Vad kul att höra!

2009-02-14 @ 15:42:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: DG

Glad allahjärtansdag KRAM

2009-02-14 @ 16:27:10
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se